top of page

車禍嚴重受傷的蘿蔔糕

個幾星期前遇到呢隻可憐的狗女,她是我們幾年前絕育的,一直在倉生活。倉的哥哥話佢好像被車撞到,導致成大片皮毛都扯甩咗,十分可憐。


應該是太痛的關係吧,完全埋唔到身,她周圍躲起來休息。多得倉哥哥幫忙,我們合力才能把她放入狗籠。我們馬上安排她到診所睇醫生。並幫佢改名蘿蔔糕。


蘿蔔糕照左X-Ray ,幸好左後腳沒有骨折,但傷口好大,要安排手術修補。右腳反而之前有骨折,但已是一段長時間之前,現在進行手術反而唔適合,但醫生都會再詳細檢查。睇嚟蘿蔔糕能生存到今天一點也不容易。


蘿蔔糕早幾天已接受手術,手術成功,現在情況尚算穩定,她是一個堅強的女孩子,剛做完手術都懂得對住姑娘擺尾,惹人憐愛。就算洗傷口痛痛,她都盡量乖乖的。現在蘿蔔糕要乖乖養傷,希望新年後就會行動自如。


大家一齊祝福蘿蔔糕早日康復啦!





20 views

Recent Posts

See All

有心冇力

時常遇到老村民飼養貓狗,捉老鼠/看門口之用, 有些人都算善待小動物, 讓牠們自由走動, 提供兩餐。 但萬一生病受傷, 也不會牠們去看醫生, 理由通常是冇錢、仔女要返工唔得閒、拖唔到隻狗去診所之類, 圖中這一隻狗便是一例子。 這家人有4隻狗, 這裡車不到, 幾年前我們幫手帶去絕育, 自此每逢狗狗有事, 阿婆都只會叫我地去幫手。 今次是烏蠅蟲, 在耳仔入面, 需要去診所處理, 當然老人家說送不到去診所

bottom of page