top of page

行程緊湊的一天

今天全日落雨,但我們有很多地方要去,分別要去唔同地方的幾個倉,

今天遇到的倉叔叔,全部都很合作,很幫手,大家都唔想狗女生BB , 所以心急讓狗女在發情前接受絕育手術。這樣是最聰明的做法,只要狗狗夠6個月大,已可接受絕育,絕對不能拖延,因為一拖就會很容易懷孕,到時就太遲了。

大家一早準備好,等我們去,齊齊合作放狗狗入籠,5隻狗女2隻狗仔齊齊去絕育。

有人照顧的狗狗最幸福,我們今天見到的全部都是開心狗,有人錫,又有足夠食物,又有瓦遮頭。狗狗需要的就是這些,多謝咁多位倉叔叔!

4 views

Recent Posts

See All

有心冇力

時常遇到老村民飼養貓狗,捉老鼠/看門口之用, 有些人都算善待小動物, 讓牠們自由走動, 提供兩餐。 但萬一生病受傷, 也不會牠們去看醫生, 理由通常是冇錢、仔女要返工唔得閒、拖唔到隻狗去診所之類, 圖中這一隻狗便是一例子。 這家人有4隻狗, 這裡車不到, 幾年前我們幫手帶去絕育, 自此每逢狗狗有事, 阿婆都只會叫我地去幫手。 今次是烏蠅蟲, 在耳仔入面, 需要去診所處理, 當然老人家說送不到去診所

bottom of page