top of page

幫助狗女,幫助狗主

上星期去了一個很偏僻的倉,之前我們經過好幾次,次次都見到大閘鎖上。但倉內都有幾隻狗,今次還見到一隻狗媽媽,我們左問右問,終於找到倉主的聯絡。我們在倉等倉主回來,向他講解我們的來意,是想安排狗狗絕育。

倉主好高興,佢話狗媽媽已生過很多胎,他一直很頭痛唔識處理。現在知道狗媽媽可以接受絕育,以後可以一了百了,覺得問題終於解決了。他馬上主動去捉狗媽媽放入狗籠。

雖然大家可能不明白原來還有人不知道讓狗狗絕育可以簡單直接停止牠們繼續生育。但就是有人唔了解,唔識安排,無時間,怕麻煩等等,讓狗狗生完又生,不斷惡性循環。

所以我們一定要唔怕多口,主動追問,才能了解更多,才能用合適的方法幫狗狗。現在狗媽媽不用再生了!倉主以後亦清楚知道養狗是要安排狗絕育的!



21 views

Recent Posts

See All

有心冇力

時常遇到老村民飼養貓狗,捉老鼠/看門口之用, 有些人都算善待小動物, 讓牠們自由走動, 提供兩餐。 但萬一生病受傷, 也不會牠們去看醫生, 理由通常是冇錢、仔女要返工唔得閒、拖唔到隻狗去診所之類, 圖中這一隻狗便是一例子。 這家人有4隻狗, 這裡車不到, 幾年前我們幫手帶去絕育, 自此每逢狗狗有事, 阿婆都只會叫我地去幫手。 今次是烏蠅蟲, 在耳仔入面, 需要去診所處理, 當然老人家說送不到去診所

bottom of page