top of page

乖乖的倉狗狗一起絕育去

呢個倉有很多狗狗,狗媽媽已經生過兩胎了。倉的所有叔叔都很愛錫狗狗,所以狗狗都是開心樣同比較親人。


在叔叔的幫忙下都很順利地把狗狗放入籠。叔叔話佢地都好乖,養佢哋好開心,但不能再增加了。所以今次絕育後,叔叔們都可以放心。


現在倉的叔叔很多都好明白絕育的重要,都會聯絡上我們。我們都很高興亦樂意幫忙。因為狗狗們唔識自己去絕育,要遇上好的主人才能有好的生活。好像呢班狗狗們真的有福氣了。





23 views

Recent Posts

See All

有心冇力

時常遇到老村民飼養貓狗,捉老鼠/看門口之用, 有些人都算善待小動物, 讓牠們自由走動, 提供兩餐。 但萬一生病受傷, 也不會牠們去看醫生, 理由通常是冇錢、仔女要返工唔得閒、拖唔到隻狗去診所之類, 圖中這一隻狗便是一例子。 這家人有4隻狗, 這裡車不到, 幾年前我們幫手帶去絕育, 自此每逢狗狗有事, 阿婆都只會叫我地去幫手。 今次是烏蠅蟲, 在耳仔入面, 需要去診所處理, 當然老人家說送不到去診所

bottom of page