top of page

動物朋友成立10週年

動物朋友是在2010年12月24日成立的,剛好已成立10週年了。人生的確無幾多個10年,這10年我們幫助社區貓狗的工作一點也不容易,遇到的不同問題和困境,真係百般滋味在心頭。


想過放棄好幾次,但瞓醒諗通後又嚟過,星期復星期的安排貓狗絕育,呢10年嚟差不多15,000 隻貓狗經動物朋友接受絕育手術,絕育仍然係我們最專注做的,因為絕育才是真正從根源解決問題。貓狗的生命就大概10年多啲,我哋用我哋嘅10年去換取貓狗10年的身體健康,生活安穩 ,絕對是值得的。


10年嚟遇過無數貓狗,相中呢批狗狗係動物朋友好早期幫助的一群,牠們生存到今時今日,個個都老了,但身體胃口都唔錯,見到佢地笑笑樣,心都甜哂

多謝大家10年嚟對我們的支持和捐助,不知道我們還能幫幾多,但都會盡力的。希望所有社區貓狗都可以絕育,可以健康快樂!







15 views

Recent Posts

See All

有心冇力

時常遇到老村民飼養貓狗,捉老鼠/看門口之用, 有些人都算善待小動物, 讓牠們自由走動, 提供兩餐。 但萬一生病受傷, 也不會牠們去看醫生, 理由通常是冇錢、仔女要返工唔得閒、拖唔到隻狗去診所之類, 圖中這一隻狗便是一例子。 這家人有4隻狗, 這裡車不到, 幾年前我們幫手帶去絕育, 自此每逢狗狗有事, 阿婆都只會叫我地去幫手。 今次是烏蠅蟲, 在耳仔入面, 需要去診所處理, 當然老人家說送不到去診所

bottom of page