top of page

一拖再拖...

呢度4個女孩子分別是倉和村民所養的,都有瓦遮頭同兩餐溫飽。但主人對於安排狗狗絕育唔算上心,拖下拖下懶懶閒,遲遲還未安排。


相反我們還著急,因為女孩子夠5個多6個月大便發情,在放養的情況下幾乎肯定會懷孕。在這些情況下我們都會盡量提醒主人多幾次,希望佢哋盡快配合和安排。幸好總算順利,幾個小女孩現在已絕育回去了,過著一些無憂無慮的生活。


希望大家都能夠明白狗仔狗女貓仔貓女都一樣,一夠5個多6個月便可以安排絕育,千萬不要拖,常常聽到主人話遲啲先啦!得啦!結果狗狗/貓貓便懷孕了。問題便更複雜了。愈早聯絡我們安排,貓狗就愈早能過安穩的生活!




66 views

Recent Posts

See All

有心冇力

時常遇到老村民飼養貓狗,捉老鼠/看門口之用, 有些人都算善待小動物, 讓牠們自由走動, 提供兩餐。 但萬一生病受傷, 也不會牠們去看醫生, 理由通常是冇錢、仔女要返工唔得閒、拖唔到隻狗去診所之類, 圖中這一隻狗便是一例子。 這家人有4隻狗, 這裡車不到, 幾年前我們幫手帶去絕育, 自此每逢狗狗有事, 阿婆都只會叫我地去幫手。 今次是烏蠅蟲, 在耳仔入面, 需要去診所處理, 當然老人家說送不到去診所

bottom of page